Kõik pildile
Meeskonnad lasevad endast teha pilte, mis kombineeritakse ühtseks kollaažiks.
- 30 minutit - 1 tund
- Siseruumides
- Koostööd arendav
- 4 - piiramatu
Peamised tulemused
-
Missioon, visioon ja väärtused
-
Konkurentsieelis
-
Töötajate kaasamine
-
Energia ja tähelepanu suunamine
Kirjeldus
Tihti tõdetakse, et organisatsiooni suurimaks väärtuseks on inimesed. Viis, kuidas need inimesed omavahel töötades sünergia saavutavad, on see, mis loob organisatsiooni ja ka selle kuvandi väljapoole. Sama palju kui logo, esindavad ka töötajad kõigis oma tegemistes organisatsiooni brändi. Kõik pildile kasutab seda teemat ja näitab läbi mänguliste tegevuste, kui oluline on iga töötaja tervikliku seisukohalt.
Konverentsile saabudes pildistatakse igat osalejat erinevat värvi taustadel. Konverentsi ajal töödeldakse pilte selliselt, et üritus saaks lõppeda mõjuva tulemusega, milles mängivad rolli kõik pildistatud.
Muusika saatel hakkavad osalejad nägema ekraanil pilte endast. Kõigepealt on näha kiirelt vahetuvad pildid üksikutest inimestest, siis montaaž neljast pildist, kuueteistkümnest pildist, kuuekümne neljast pildist jne. Kui vaade justkui taganeb ja kiirus muudkui kasvab, siis on näha aina rohkem ja rohkem pilte ning lõpuks on võimatu neid kokku lugeda. Vaade taganeb veelgi ja lõpuks on näha, et kõik pildid moodustavad kokku organisatsiooni logo või konverentsi teema.
Kõik pildile on mõjus kolmeminutiline konverentsi haripunkt, mis väärtustab organisatsiooni omanäolisust ja inimeste panust organisatsiooni väärtuse loomisel.
Õpitulemused
Kõik pildile on mõjus haripunkt konverentsil, õhtusöögil või pidulikul vastuvõtul, mis väärtustab organisatsiooni omanäolisust ja inimeste panust organisatsiooni väärtuse loomisel. Kõik pildile rõhutab, et igal üksikisikul on organisatsioonis oma roll ning üheskoos luuakse organisatsiooni kultuur ja kuvand.